Terug naar overzicht
Business Support

Support

Business-Support

Onze Business Engineers staan klaar om je verder te helpen met al je technische vragen of problemen. 

Support Ticket

Ben je reeds Business klant bij Switch en heb je een technisch probleem?
Maak een ticket aan

Technieker ter plaatse

Zit je met complexere technische problemen die we niet op afstand kunnen oplossen? Heb je hulp nodig bij het instellen van je iPad, iPhone of printer? Onze techniekers komen graag bij je langs.
Boek een afspraak

Herstellingen

Switch is gecertificeerd door Apple als Apple Premium Reseller én als Authorised Service Provider. Bovendien zijn onze technici stuk voor stuk Apple Certified Engineers. Om maar te zeggen dat je met een gerust hart je toestel bij ons kan achterlaten en mag rekenen op een perfecte herstelling, zowel binnen als buiten de garantieperiode.

Onze tarieven

Werkzaamheden worden in regie afgerekend, of je kan gebruik maken van onze SupportCard. Klanten met een SupportCard genieten van een voordeliger uurtarief én betalen bij remote support per begonnen 15 minuten. Betaal je liever in regie, rekenen we remote support aan per begonnen half uur.