Terug naar overzicht
Switch & Envoy

Envoy

Ontvang je bezoekers met stijl

Het registreren van bezoekers met pen en papier is verleden tijd. Met deze oplossing kan je op een efficiënte manier je gasten verwelkomen, maak je een goede eerste indruk en weet je constant wie in je gebouw is. Wil je de gasten automatisch toevoegen aan je mailings, je wifi gegevens meegeven of de getekende NDA’s koppelen aan je cloud opslag? Het kan allemaal via verschillende integraties.
Meer info

Maak een betere eerste indruk

De customizable iPad app is een vernieuwende manier om je merk in de kijker te zetten en indruk te maken op je bezoekers.








Stroomlijn je bezoekersregistratie

Envoy automatiseert het wettelijke papierwerk, stuurt een berichtje als je gast arriveert en print badges voor je bezoekers.







Weet wie zich in het gebouw bevindt

Dankzij het automatisch printen van badges, fotoregistratie en een real-time bezoekers dashboard weet je op elk moment wie aanwezig is.







Transformeer je kantoor naar de werkplek van de toekomst

Dankzij de combinatie van Envoy en de gebruiksvriendelijke Apple toestellen komen je klanten met plezier terug. Switch kan zorgen voor alle hardware, installatie van de applicatie, integraties en een basis opleiding.

Heb je interesse in Envoy?

Onze Business Sales Developers geven met veel plezier meer uitleg over deze oplossing.

* Verplichte velden