Retournez à l'aperçu
[aller directement au formulaire]

NOG TE VERTALEN NAAR FR

Hoeveel dagen heb ik tijd om te retourneren?

Welke producten komen niet in aanmerking om te retourneren?

De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:

  • Producten die dermate gebruikt dat ze ongeschikt zijn geworden voor verkoop.
  • Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur (zoals softwareproducten) e.d. waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Producten zoals inktcartridges en toners waarvan de verpakking is geopend.
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om hygiënische redenen (zoals koptelefoons e.d.) waarvan de verpakking al is geopend.
  • Producten die op maat van en in overeenstemming met de klant zijn gemaakt of aangepast.

Hoe zal de terugbetaling gebeuren?

Switch betaalt de klant terug met hetzelfde betaalmiddel zoals in de oorspronkelijke transactie, tenzij de klant uitdrukkelijk heeft ingestemd met een andere optie. In ieder geval worden er voor de terugbetaling geen kosten in rekening gebracht.

Wat gebeurt er na de inzending van het retourformulier?

Een Switch medewerker zal je aanvraag verwerken en binnen de 2 werkdagen contact met je opnemen. Hij zal je laten weten wat de volgende stappen zijn.

Naar waar moet ik mijn product(en) terugsturen?

Bij een aankoop in de winkel, moet het product geretourneerd worden in een van onze 21 winkels.

Bij een aankoop in de webshop kan je het product retourneren in een van onze 21 winkels of je kan het terug sturen.
Nadat je retouraanvraag verwerkt is, zal een van onze medewekers je laten weten naar waar je je product moet terugsturen.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor een retour?

Lees hier de volledige voorwaarden voor een retour bij Switch.

  • Le numéro de la facture se trouve dans l'e-mail de confirmation automatique.

* Champs obligatoires

Contact Switch