Terug naar overzicht

Switch Pickup and Return

Switch Pickup and Return

Switch heeft een speciale service bedacht voor reparaties van jouw Apple product, waarbij je je woning of kantoor niet hoeft te verlaten.

Met de Switch Pickup and Return, haalt een chauffeur jouw Apple product af op de volgende werkdag en verpakt hij deze met een speciaal ontworpen doos. Wij ontvangen jouw product op onze hersteldienst en na herstel sturen wij het jou terug toe.

Hoe kan ik gebruik maken van deze service?

1  Om van deze dienst gebruikt te maken, contacteer je eerst ons Customer Excellence Center via telefoon op 03 226 20 06 of via pickupandreturn@switch.be. Neem alvast je serienummer en type toestel bij de hand.

2  Onze drietalige agenten overlopen het probleem, noteren alle nodige gegevens en starten deze dienst op.

3  Indien de aanvraag voor 11u is, zal er de volgende werkdag al een afhaalpoging worden gedaan. Op die manier tonen wij hoe dringend en belangrijk wij je vinden.

4  Je kan per telefoon, e-mail of sms worden gewaarschuwd, zodat je jouw Apple product kunt klaarzetten om in te pakken samen met de chauffeur.

5  Zorg alvast dat je product verpakkingsklaar ligt om onmiddellijk mee te nemen.

6  De chauffeur komt de zending afhalen, overhandigd jou een doos waarin je je product veilig mee kunt verpakken en neemt het mee, zodat je geen zorgen hoeft te maken over de juiste verpakking of moeten bewijzen dat ze je Apple device teruggestuurd hebben.


Hoeveel kost deze service?

In de prijs zit de ophaling, de doos en retour van je Apple product na herstel. Indien je dit wenst kan er een verhoogde aansprakelijkheid bijgenomen worden. Prijzen zijn inclusief BTW.

· iPhone, Apple Watch of Accessoires | € 25
  » Met verhoogde aansprakelijkheid | € 40

· iPad | € 35
  » Met verhoogde aansprakelijkheid | € 55

· Macbook Air/Pro of Mac Mini | € 59
  » Met verhoogde aansprakelijkheid | € 84

· iMac | € 165
  » De verhoogde aansprakelijkheid wordt berekend op 12% van de aangegeven waarde.